Tog mig i kragen..

Var på väg att avboka, men tog mig i kragen och åkte in o boxades... Så skönt efteråt:)
När passet var över så tog jag och C oss ytterliggare i kragen och äntrade löpbandet..
Visserligen sprang vi inte så långt typ 10 minuter men det var skönt. Strax över 1,5 km blev det i alla fall.
Skulle bara regga min träning på funbeat o sen gå o duscha o lägga mig, men en gammal skolkamrat till mig skickade ett mail med länk till en blogg så jag började läsa.. Har inte hunnit läst hela, men den var intressant.
handlar om ett barn som genomgått massa operationer och har hjärtfel m.m. Hejaabbe heter bloggen..

Nu har jag slitit mig och ska definitivt in i duschen!!!!

I morgon Hoppas jag på fika med Dimitria:) Får se hur snuttan mår, börjar bli förkyld:(

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0