Trött

Idag är jag trött..
Var ute på säsongens första löptur i Uppsala igår:)
Strax över 4km sprang vi på 30 minuter.
Är Uppsala löparklubb som anordnar 9 st tillfällen för oss nybörjarlöpare, vilket är kanon!! Så mycket lättare att springa i grupp, man får mer ork o kraft på något vis??!!
I kväll står det combat på schemat.

I går på förmiddagen tog vi oss en promenad till Gryta där tjejerna fick leka av sig lite innan det var dags att gå hem o sova middag.
Idag funderar jag på om vi ska åka till Stadium och köpa nya löparskor.
Och så ska jag kolla upp lite hotell o boka till vår weekend:)
Annars tror jag inte det händer så mycket, kanske snyltar lite kaffe någonstans:)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0