Ny blogg..

Har nu startat en ny blogg på Metrobloggen.
Tanken är att om det blir tillräckligt många läsare så ska pengarna gå till hjärtebarnsföreningen och barncancerfonden. Tanken är inte att jag ska tjäna pengar alltså utan det ska gå till välgörande ändamål.

Ni som läser denna blogg får gärna läsa även den på metro för ju fler sidovisningar desto mer till föreningarna.

Adressen är www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Självklart vill jag att så många som möjligt ska läsa denna så länka gärna vidare ni som vill..
Bloggen där handlar mest om alla sjukhusbesök och hjärtsjukdomar men en del om oss som familj också.
Detta är ett sätt att visa att vi finns om det är andra som blir hjälpta av det. Man hittar ju inte så mycket om Alice sjukdom och då tänkte jag att det kanske är fler som är i samma sits som vi och då vill jag synliggöra oss för att föra forskningen framåt.
Som sagt, länka.. Läs och njut..

hehe..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0