Haha..

Hoppas ju definitivt på fler sidvisningar på min andra blogg!!
Där kanske jag inte är lika utlämnande om mitt privatliv, men skriver ju ändå en hel del om vardagen.
Visserligen är fokus på Alice, men även resten av familjen kommer att dyka upp.

Så bara för att vara extra tjatig så titta in ett par gånger om dagen på www.metrobloggen.se/kardiomyopati
3 öre per sidvisning kommer att gå till välgörenhet så rekommendera denna blogg till alla ni känner. SNÄLLA!!!

Annars så har dagen bjudit på massa SKIT och då menar jag bajs.. dottern min har ju problem med förstoppning så hon bajar ner sig en del.
Idag var jag tvungen att laxera henne:(
På eftermiddagen var det möte på jobbet. Enskilt möte med personalkonsulten.
Vår avdelning avvecklas ju så de vill kolla upp kompetensen och intressen man har inför eventuell omplacering.
Åkte ut till Gryta för att lämna barnen hos barnvakten som för den delen glömt bort att mina barn skulle komma:)
Men det var inga problem, stackars Sanna fick äran att umgås med mina monster:)
Som tur var bjöd ju vädret på sol så de kunde vara ute:)

Ha en bra kväll alla.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mamma

Nej du jag hade inte glömt, det var klockan som gick för fort på maxi.

2009-04-07 @ 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0