Det har börjat bra..

Bloggen jag startade igår till förmån för välgörande ändamål har verkligen börjat tagit fart, behövs ytterliggare lite till för att nå målet.
Man behöver ju få 5000 sidvisningar godkända under en period mellan 1-25 i månaden för att få "lön" vilket innebär om man ska komma igång att jag behöver strax mellan 2-300 besökare om dagen eftersom jag registrerade mig igår. Detta för att få rullning lite snabbare och komma någon vart. Efter att man lyckats få 5000 visningar på en månadsperiod så finns det ingen nedre gräns, men för att komma igång är det 5000 som räknas.
Har ju gått bort ett par dagar för mig eftersom jag inte blev medlem den 1:a, men det tar vi igen, eller hur?

Har en grupp på Facebook också som man kan gå med i och där finns det även länkar till bloggen.

Nu hägrar kudden, arbetet får fortsätta i morgon.
Kram på er.

www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0