Vårruset Uppsala

Hej o hå..
Nu sitter man kvar på jobbet o tråkar i väntan på att vi ska samlas för att gå ner till vårruset, jag och några kollegor skall springa det i kväll.
Ingen idé för en annan att åka hem emellan..

Tror att jag är en "häxa" på riktigt!!!
Stod i morse innan jobbet o funderade på om jag skulle ta med duschgrejer och duscha på jobbet efter loppet för att slippa göra det hemma, kom fram till att jag skulle packa med det..
Gissa om tur!!!!!
Klockan 14 ringde Philip och sa att pannan hemma lät konstigt, och att det pyste om den!! = inget vatten hemma!!
Ibland ska man vara förutsägande *ler*.
Hade varit så lagom roligt att att inte få duscha idag..
Micke håller i skrivandes stund på att försaka laga pannan, fanns reservdelar att köpa..
Hoppas den håller ett tag till, för det är ju ingen billig historia att köpa en ny...

Få se om jag slår tisdagens tid i kväll då.. Just nu känns det inte som det, men man vet ju aldrig, kanske piggnar till..

Kommer en uppdatering senare..
Nu ska jag snart gå ner i omklädningsrummet o byta om till mina sexiga löparkläder *asg*
Vill du köpa dem Sagasmamma??? Jag var ju så snygg i dem!! *s*


Bye for now

Kommentarer
Postat av: SagasMamma

HAHAHA, den dagen jag sätter på mig träningskläder, lär Daniel ringa & beställa läkartid för mig!! HAHA.

2008-05-22 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0